Bio igen

Det var nästan två år sedan vi var på bio. Då var det "Parasit" och nu blev det "House of Gucci". Första gången jag var på bio på MOS. Rätt lugnt mitt i veckan.
 
"House of Gucci" visade sig vara en välgjord men rätt trist film. Själva berättelsen om att Maurizio Gucci blev mördad av några som hans tidigare fru hade anlitat kände jag inte till, så på så vis var det intressant, men filmen var alldeles för lång och något märklig i tonen. Jared Letos karaktär, Paolo Gucci, var kul, men kändes överdriven. Han passade inte riktigt in i filmen. Men främst kändes det som att filmen inte hade tillräckligt med innehåll för dess långa speltid på nästan tre timmar, vilket dessvärre gjorde filmen något trist.
 
Har jag någon relation till varumärket Gucci? Nee, är det någon som använder artiklar från Gucci frivilligt? Spontant känns det som något som en del barn och ungdomar i förorten kan tycka om.

Kommentarer
Postat av: Vitali Barberis

Gucci är klass.

3500 för en snygg tisha.

Slå till Andy!

Svar: Haha, känns rimligt :-).
oxelgren

2022-02-05 @ 02:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0