Black Widow

Jag borde skriva något om Ukraina, vilket jag märker att jag gör nu, men jag har inte så mycket att säga. Det är mest ilska blandat med ledsamhet, men jag har dock svårt att se en invasion av resterande del av Ukraina. Högt och vidrigt spel av Putin.
 
Något helt annat, jag såg precis klart "Black Widow". En av de sämre filmerna i Marvel-serien. Rätt tråkiga karaktärer, trots David Harbour. Sedan har jag svårt för när britter och amerikaner ska spela ryssar. Det måste ju finnas gott om ryska skådespelare att välja på. Det blir bara så konstigt. Sedan blir inte fighting-scenerna så bra när de spelas av folk som varken har fysiken eller talangen för dem. Det är jämställt och bra, men blir mest fånigt.
 
Det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0