The Avengers

En dag med träning och städning, varför krångla till det :-).
 
Jag har även under dagen hunnit med att se om "The Avengers". I maj 2013 tyckte jag det var en mycket bra film, och den något simpla bedömningen håller jag kvar vid. Efter att nu ha sett alla filmer som ska utspelas innan har jag det sannolikt lite lättare att förstå alla karaktärer i jämförelse med hur det var när jag såg filmen förra gången.Trots det kan en undra hur filmskaparna hade tänkt att en skulle förstå något gällande "Hawkeye" och "Black Widow". De karaktärerna har endast sparsamt varit med i någon enstaka av de föregående filmerna, och i "The Avengers" är de någon form av självklarthet som en inte riktigt förstår varför. ...och varför var inte "War Machine" med? Utöver det är jag nöjd med det mesta i filmen, jag blev till och med imponerad av specialeffekterna i krigsscenerna i New York.
 
I övrigt såg jag Liverpool besegra Cardiff med 3-1 i FA-cupen. Fint att se Elliott tillbaka, och Diaz såg spännande ut.
 
Spenderas kvällen med en film till, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0