Thor

Jag kom runt den längre löparrundan. Det var länge sedan jag sprang lite längre, sannolikt i november. Efter det känns det typ bara som jag varit småsjuk hela tiden. Det gick dock väldigt sakta :-).
 
Kollade om filmen "Thor" när jag kom hem. Den ingår i mitt marvelprojekt, och jag har sett den förut. Till skillnad från andra filmer i serien som jag varit osäker på huruvuida jag verkligen sett dem förut var det inga oklarheter med "Thor", här kom jag ihåg rätt mycket.
 
"Thor" är nog den sämsta hittills i serien. Inte dålig, och den har viss charm, men manuset är inte så intressant och Portman var ovanligt dålig. Kanske mest handlade om rollen dock.
 
Får se om det blir ut och äta ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0