Det var den arbetsveckan

Den här arbetsveckan sprang iväg. Jour hela veckan, vilket är det jag tycker är mest kul. Jag måste även säga att jag uppskattar mina arbetskamrater. Det är dock lite tråkigt att det är så stor ruljans på dem, men det är förståeligt.
 
Annars då? Jag försökte få Valle att kika på den första Spider-Man-filmen. Jag blev inspirerad att se alla med anledning av att det kommit ett gäng nya som jag inte sett. Den första hade jag dock sett minst en gång innan. Det hela gick väl så där, Valle somnade som vanligt :-). Jag såg dock klart filmen, och tyckte att den höll rätt bra, men jag känner verkligen att jag är rätt ointresserad nuförtiden vad gäller actionscener.
 
Vi har köpt ett bord som jag monterat ihop. Tungt som bara den, blir tufft när vi flyttar härifrån någon gång :-).
 
Ja så mycket mer har jag inte hunnit med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0