Iron Man 2

Gött med EM-guld i handboll. Jag såg dock inte matchen, och har inte sett någon annan heller i detta EM. Skulle jag sätta mig och kika skulle jag vara intresserad, men jag har inget sug efter det, och tänker att jag då kan göra andra saker istället.
 
Istället för handboll såg jag bland annat klart "Iron Man 2". Inte lika bra som den första, rörigare och mer actionbetonad. Robert Downey Jr. är ju ett nöje att se som Iron Man, däremot har jag lite svårt för kvinnor som spöar mängder av manliga vakter, och den här Iron Man-kopian War Machine, är den nödvändig? Kul att se Sam Rockwell ialf, han är väl aldrig dålig?
 
Jaja, "Iron Man 2" är bra, men inte lika bra som föregångaren.
 
Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa Harry Potter, och sedan ska jag gå till jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0