Jaha...

Att jag inte fick något covid-test förra veckan var för att min telefon hade lyckats tappa kontakten med mobilnätet. Jag märkte det först idag, och en taxichaufför med testet hade försökt få tag i mig flera gånger i veckan. Så kan det gå... Nu har jag beställt ett nytt test, mest för att se om jag är frisk. I dagsläget bör jag nog inte gå till jobbet fysiskt, men jag hämtade datorn idag, så imorgon blir det arbete, fast hemifrån. Personligen hade jag dock känt att det hade varit skönt att få komma ut lite och träffa lite folk :-).
 
Liverpool vann för några timmar sedan en rätt rörig match mot Crystal Palace. Skönt med seger, men ingen bra match.
 
I mitt förra inlägg glömde jag skriva att jag även såg "Nybyggarna" under min sjuktid. Ingen fartfylld upplevelse, men en sådan film måste ju ha setts minst en gång.
 
Igår såg jag "Spider-Man 3" också. Inte lika bra som de två andra filmerna i serien, men ändå sevärd. Jag uppskattade den där Black-Spider-Man-grejen. Det blev lite nytt, men annars var det nog lite för mycket busar osv och för lite humor och annat som gjort de föregående filmerna bra.
 
Nu ska det bli spännande att se de senare Spider-Man-filmerna som jag har noll koll på sedan tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0