Av ännu mindre intresse än vanligt

Två arbetsdagar avklarade. Rätt hektiskt nu med många sommarjobbare och mer erfarna lediga. Det är dock ok, mer segt att jag ska jobba hela juli, men jag har bara mig själv att skylla.
 
Mor och far skulle komma i helgen, men nu blir det inte så eftersom pappa blivit dålig. Hoppas innerligt på ett snabbt tillfrisknande!
 
Annars inget av större intresse de senaste dagarna.
 
"Nancy Pelosis makt" var väl ok, men jag fick inget större grepp om henne ialf. Hon intervjuades inte själv, och de som intervjuades om henne verkade vara hennes polare typ. Att hon är katolik gör väl inte heller gillandet större. Jag har inget emot katoliker, men när hon uttryckte att hon typ var bra för att hon var katolik blev jag trött.
 
"Indien enligt Modi" var mer intressant. Den var till motsats från dokumentären om Pelosi inget idolporträtt av Modi direkt.
 
I övrigt såg jag de två avsnitten som jämförde Elisabeth I och II från Världens Historia. Det var inget som gav några större avtryck.
 
Serien "Skrik från förr" med David Lagercrantz upplever jag dock som spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0