Kort i håret

Idag klippte jag mig, senast var i augusti 2021, så det var väl dags. Jag klippte mig på Bromma Blocks, låg närmare än vad jag trodde. Avslappnad galleria var känslan, lite som jag minns det från när jag var barn. Sthlm ger ofta känslan av att komma tillbaka 20 år i tiden.
 
De har börjat riva Garbo. Som att det betyder något för mig!? Jag var endast där en gång, och då orkade vi inte ens gå in på grund av den långa kön, men stället har något legendariskt över sig i mitt minne. Jag tog en bild, men känner inte att jag behöver dela den här :-).
 
Vi började kika på "Black Mirror" igår. Valle somnade. Jag var helt begeistrad. Jag tror att jag blivit rekommenderad serien för länge sedan, och förstår nu varför. Det var något av det mest härligt provocerande jag sett på länge.
 
Riktigt varmt ute idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0