Kraftiga börsrörelser

Det är inte ofta jag ligger någon dryg procent minus för att ett par timmar senare ligga flera procent plus under dagens börshandel. Jag vet inte om jag kan minnas någon sådan händelse förut. När vaccinet kom var det något liknande, men jag tror inte den dagen hade börjat lika dåligt som den här dagen hade. Börsåret är fortfarande illa för mig, men sådana här dagar är ändå positiva :-).
 
Nu har vi bokat ännu en resa till Italien över nyår.
 
Kul att se några av Liverpools kids i matchen mot Derby igår, även om matchen i sig inte var någon höjdare, men alltid spännande att vinna efter straffar.
 
Körde lite klassisk frisyr på jobbet idag vilket föranledde en och annan kul kommentar :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0