Londongrad

I förra veckan köpte jag en biljett till Blink 182 nästa år :-). Det kommer bli grejer. Nu idag köpte jag biljett till Sting imorgon. Min livsberättelse gällande Sting och Police lär komma på fredag eller i helgen :-).
 
Nu i början av veckan har jag sett "Morden i Londongrad". En dokumentärserie om dödsfall av ryssar och andra i London som anses vara kopplade till Ryssland och Putin. Flera märkliga dödsfall, det måste jag medge, men jag kan inte heller påstå att jag blev helt övertygad om sambanden. Det kan förvisso bero på att allt bygger på något som Buzzfeed kommit fram till. Jag störde mig rätt mycket på de från Buzzfeed som var med i dokumentären, vilket säkert gjorde att jag blev avogt inställd till vad de kommit fram till. Min "polare" Bill Browder dök dock upp i serien. På det stora hela ändå en rätt intressant serie eftersom den "passar" in i dagens verklighet.
 
Mycket intressant på SVT Play nu för övrigt. Jag måste nästan ta en ledig dag :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0