Cursed Child

En del böcker går snabbare att läsa än andra. Efter att jag i ett par månader läst samma bok har jag nu läst klart två böcker på tre dagar. Lite med vilje, känns som jag måste komma ikapp... Nu senast var det "Harry Potter and the Cursed Child". Det är den åttonde delen i Harry Potter-sagan, och är väl egentligen inte en bok utan snarare en pjäs eller teater, men givetvis finns manuset som bok. Det är den jag nu läst. Jag blev positivt överraskad, den var bra! Spännande berättelse med tidsresor.
 
Nu är det väl som så att jag måste åka till London när ekonomin tillåter för att se pjäsen/teatern live. Något annat vore ju konstigt.
 
I övrigt har det varit en solig dag med träning på förmiddagen. Gårdagen var utmärkt, men Liverpools förlust mot City, var inte oväntad, men andra halvleken var inte rolig att titta på. Det var stor skillnad mellan lagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0