Onsdag

Det hostas på. Inte jättemycket, men det kommer i skov. Det känns lite mindre slemmigt än tidigare också. Bör väl vara ett bra tecken. Jag är fortfarande lite hes, men inte alls så illa som för några dagar sedan. Runt lunch har jag både idag och igår haft ont under pannan, antar att det är bihålorna. Det tar sin tid att läka ut det här. Det är även en känsla av att halsen är torr.
 
Inatt var jag tvungen att gå upp och hosta under en period, men efter att det gick över sov jag rätt bra.
 
Tydligen ska plastpåseskatten bort. Andra skatter är säkert bättre, men varför inte ha den kvar när alla vant sig?
 
"Lögner och svek i Nordirland". Om trubblen på Nordirland. Något annat har jag väl inte sett, och jag har inte så mycket att kommentera heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0