Tydligare halsont

Inatt blev det tydligare med smärtan, eller vad jag ska kalla det, i halsen. Igår var det mer en känsla, men nu gör det ont. Inte galet på något sätt, men ändå mer tydligt. Jag är även tröttare än vanligt.
 
I övrigt såg jag klart "Stora vägen" ett porträtt av Ulf Lundell från 1988 igår. Främst kul för att Mats Wilander dök upp på scen med Ulf Lundell och såg lagom bortkommen ut, men även för ett Peter Puders var med, inte för att jag visste vem han var för särskilt länge sedan, men med anledning av jobbarkompisar har det förändrats. Uffe var som vanligt, fundersam och pillemarisk.
 
Ikväll blir det fotboll. Två stora lag på dekis, det ena är Chelsea, och det andra vet ni,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0