Valborg

Jag vet inte helt säkert, men Valborg förefaller inte vara en stor grej här i Kerala. Det verkar till och med som att alkohol är semiförbjudet. Det serveras ialf endast på några få ställen. Vi lyckades hitta en restaurang som hade alkohol nu ikväll. Jag beställde ett glas rött vin som smakade skit, gick inte att dricka upp. Jag sade till om det, utan större respons. Det kanske skulle smaka så illa som det gjorde...
 
Annars en dag med surf, värme och slöande. Surfandet gick rätt bra idag måste jag säga. Kroppen börjar kännas lite öm, en blir nämligen rätt manglad av vågorna ibland.
Eftersom jag inte har så mycket att rapportera idag trots rätt mycket oplanerad tid får det bli en sådan här bild som folkar brukar lägga ut på Instagram från utsikten från vårt boende.
 
Annars då? Idag när vi käkade såg vi rätt mycket icke indiska turister, mer än någonsin tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0