När fotbollen är som bäst

Igår såg jag en fotbollsmatch som är en match som jag kanske kommer få uppleva något liknande några få gånger i mitt liv. Det var en vanlig ligamatch mellan Newcastle och Liverpool. Trent fick ett märkligt gult kort, men slapp gult kort när han skulle fått det, han blev därför inte utvisad. Sedan blev Virgil målchans-utvisad. I min värld hårt, men som jag förstår säger de flesta att det var rimligt. Minuterna innan dess hade Newcastle tagit ledningen efter ett stort misstag av Trent. Nu tänkte jag att matchen var körd, men så i slutet av andra halvlek kom Darwin in och gjorde två fina mål på två chanser och Liverpool vann. En fantastisk känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0