Lite flyt

Just nu är Liverpool i serieledning. Det efter en bortamatch mot Crystal Palace där laget förvisso var bättre än motståndarna, men ändå hade mycket flyt. Ett rimligt rött kort för Crystal Palace, men som sannolikt inte hade blivit rött i alla matcher. Även en vändning igen. Tredje matchen i rad där laget inte övertygar, men ändå vinner.
 
En god natts sömn inatt.
 
Nyss såg jag "Rysslands krig" på SVT Play. Somnade lite mitt i :-). Skönt att kunna göra det.
 
Nu är det väl dags att börja köpa lite julklappar?
 
Under veckan såg jag "Benny och Kulturhuset". Det verkade vara rätt många som inte uppskattade Benny. Inte lätt att vara chef.
 
Jag såg även "Cary Grant - en världsstjärna föds" under veckan. Jag kommer nog inte ta med mig så mycket därifrån förutom att han egentligen hette något annat. Att det var just han som var med i "North by Northwest" kanske jag kommer komma ihåg också.
 
Tanken är att dagen ska fortsätta lugnt, sedan får jag vara lite mer produktiv imorgon. Jag var förvisso på gymmet imorse, så helt lat har jag inte varit :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0