Mer jul!

Nu har jag varit hemma i Sumpan ett par timmar efter en något försenad tågresa. Lite varmare här i Sumpan än i Närke. När jag steg av tåget hade det börjat slaska och nu är det en plusgrad här.
 
Jag blir dock inte hemma länge för tidigt imorgon bitti bär det av till Rom.
 
Både igår kväll och idag har det firats. Gårdagskvällen var jättemysig med god mat och dryck samt lite julklappsbyten. Jag fick en makalöst fin vinyl med Depeche Mode. Det var wow att se den komma fram ur paketet :-).
 
Idag har vi ätit lutfisk som traditionen lyder och barnen har fått lite mer julklappar. Tyvärr missade jag det sista eftersom jag var tvungen att åka, men så kan det vara.
 
Nu ska väskan packas, sedan ska jag nog se ett par Beck-filmer innan jag går och lägger mig. Jag har även sett ett par stycken nu i Hallsberg, men mer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0