Nötknäpparen

Det är fortfarande så att jag inte kan logga in på bloggen från datorn, därför skriver jag från telefonen, vilket tar längre tid.

Jag fick inte kostymen igår, utan de ska göra några fler justeringar. Om allt går som det ska får jag den imorgon.

Igår kväll var jag och Valle och såg baletten Nötknäpparen på Teatro dell'Opera. Tredje gången jag ser en balett, och alla gånger har det varit I Rom. Kanske inte helt min grej, men trevligt ändå, och kanske mest intressant genom att jag kan koppla musik till olika uppsättningar. Alltså att musiken får någon form av hemvist.
Innan föreställningen :).

Nu tror jag det här inlägget blir rätt långt ändå, det var lättare att skriva på telefonen än jag trodde.

På flyget ned läste jag ut 'Mandelplockerskan'. En bok jag fått av Bettan och som handlar om efterspelet efter en kvinnas död på Sicilien. Inte den mest intressanta bok jag läst.

Det blir nog en lugn dag idag, men ikväll ska vi träffa några kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0