Turen tog slut

Liverpool har haft en del flyt under de senaste ligamatcherna, men idag tog det slut mot Man Utd. Liverpool var förvisso dominerande, men kändes inte speciellt farliga under matchen. Nu blev det inte förlust, men 0-0 mot det här Man Utd på hemmaplan är inte bra. Liverpool har fortfarande problem på mittfältet. Endo är ok, men inte tillräckligt bra. Med lite skador och underprestationer på andra mittfältare blir det inte tillräckligt bra. Hursomelst har det gått bättre i år än vad jag hade förväntat mig, så på det stora hela är jag ändå nöjd :-).
 
Dagen idag har annars inneburit träning och julklappshandel.
 
Igår såg jag en Beck-film igen. Det var ett tag sedan. Det blev "Utom rimligt tvivel". En knepig titel i förhållande till själva filmen. Karaktären Josef är bra, men annars var det väl en rätt tradig film. Var var Steinar? En liten tvist livade upp, men annars var det inte speciellt minnesvärt.
 
En veckas jobb nu, sedan två veckors ledigt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0