Måndag

Den här dagen har väl inte bjudit på något speciellt.
 
Jag såg lite på ÖSK - Djurgården igår. Jag borde inte kolla på mer fotboll än vad jag gör, men det är ju underhållande. Djurgården var bättre, men jag blev ändå positivt överraskad av ÖSK. Spelar de så här bör det bli klart bättre än förra säsongen.
 
...och Supernatural. Jag såg i helgen klart den andra säsongen. Det är grabbigt och lite fånigt ibland, men samtidigt har det väldigt hög verkshöjd på sina håll. Serien lyckas förnya sig hela tiden. Jag förstår mer och mer varför jag tyckte den var så bra för 10-15 år sedan.
 
Det var väl det jag önskade säga. Förvisso håller jag på och läser Krig och fred, och det tar en evighet. Kan nog bli rekord för mig att läsa bok under lång tid. Mer om det en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0