Andrew

Veckan börjar närma sig sitt slut och den är fortfarande seg. Jag är seg och allt känns segt. Fredag imorgon ialf, och frågan är om jag ska köpa en biljett till Gyllene Tider på Stadion? Vi får se.
 
De senaste två kvällarna har jag "roat" mig med att se de två avsnitten av "Prince Andrew och sexskandalen". Det hänger ju ihop med Epstein och Maxwell som jag skrivit om tidigare. Lite väl långa dokumentärer där de kommer tillbaka till samma sak flera gånger. 
 
För några år sedan hade jag ingen aning om vem Prince Andrew var. Antagligen fattade jag det först genom serien "The Crown". Jag minns också att Andres på jobbet för några år sedan frågade mig något om honom och sexskandalen, men jag reagerade inte så mycket då, eftersom det inte sa mig så mycket. Jag tycker inte heller den här grejen haft så stort genomslag i Sverige. Inte för att jag vet om det finns någon större anledning till det, men det verkar ju ha varit riktigt stort i Storbritannien, förvisso inte så konstigt.
 
Nu vet jag lite mer om honom, verkar ju vara en rätt kul typ, men tydligen har han trampat rejält i klaveret, och inte helt lyckats i sin damage control efter det. "Randy Andy" var ju en rätt kul grej :-).
 
Men, men det hela slutar som vanligt med att jag vill diskutera moraliska frågor :-).
 
Trist att Sinéad O'Connor trillade av nu också, när jag precis börjat uppskatta henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0