Bangade ur

Ne jag hoppade Gyllene Tider. Det hade säkert varit bra, jag hade tänkt att citera Törnrosa, men jag kom inte ihåg den exakta ordalydelsen. Såg även att Uno Svenningsson skulle vara förband, men jag orkade inte. Det är nästan alltid roligare att göra någonting än att typ inte göra någonting och lusten kommer oftast när en väl börjar, men trots den insikten fick det vara. Det hade ju nästan varit 20-års jubileum också, för sist jag såg dem var den 4 augusti 2004 på Eyravallen. Men det här med att gå själv en solig fredag lockade inte. Hade jag varit där med ett par polare och några bira hade det varit fantastiskt. En annan gång.
 
Den här veckan har känts så meningslös. Eventuellt är jag inte helt 100 i kroppen, men det har bara känts så segt. Jag har saknat ventilerna på jobbet. 
 
Det har blivit lite verdicchio här på kvällen. Rätt ointressant vin. Det finns säkert väldigt bra viner med den druvan, men det här var så att säga ointressant i smaken.
 
Något som dock är positivt är att börsen varit bra för mig på slutet. Tänk om det alltid kunde vara så :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0