Conan Barbaren

En riktigt lugn dag har det varit. Lite städning och strykning. Jag har gjort allt för att bara vara inför jobbet imorgon :-).
 
Jag hade inte heller gjort upp några direkta planer inför dagen, men en plan hade jag, och det var att se filmen "Conan Barbaren". Jag började se den under semestern förra året, men då blev jag inte klar, och efter det har jag inte tagit mig tid till att se den, men idag hade jag ju tid. Det är en film som det pratats om genom åren och som jag sett något klipp av då och då, men sannolikt aldrig hela. Det är väl inte riktigt min typ av film, och den passar nog bäst för barn i yngre tonåren. Muskulös, sexig och våldsam film med visst underhållningsvärde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0