Inte leva som jag lär

Idag har jag inte upplevt något direkt nytt, vilket jag tyckte var hälsosamt att göra igår, det trots att jag har haft alla möjligheter till det. Förvisso är alla dagar unika på sitt sätt, och jag, och alla andra, gör väl oftast något vi inte gjort tidigare, men jag har inte gjort något speciellt nytt idag.
 
Igår kväll såg jag Beckfilmen "I stormens öga". Det är miljöaktivister som ska spränga Forsmark och en del svaga skådespelarinsatser, men tyckte ändå det kändes som en ok Beck. Actionfylld film med biljakt och grejer. Den var lite mer Hollywood än många andra filmer i serien.
 
Vi såg även klart "George Michael - ett porträtt", och lite som jag var inne på tidigare efter att ha sett dokumentären om Wham, njae, jag tror inte jag hade orkat med George Michael. Han verkade ha för mycket issues hela tiden.
 
Jag såg klart den tredje säsongen på Netflix av "Catching Killers", och jag slutar aldrig att förvånas över vad många galningar det funnits i USA genom åren. Även att de där två sniper-galningarna i området runt Washington hade ihjäl så många var nytt för mig.
 
Till sist såg jag även dokumentären "Tillbaka till framtiden - filmen som blev ett fenomen", och där är det som tur är bara kärlek. Härliga filmer och kärleksfull dokumentär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0