Wham!

Idag har det varit rätt lugnt! Fantastiskt väder, vilket gjort att jag sprungit och gått en del ute. Vi tog även en lunch i solen. Det är fint när temperaturen är sådan att en vill vara i solen, och inte försöka undkomma den :-).
 
Igår kväll såg vi dokumentären "Wham!" om bandet med samma namn. Jag sökte i bloggen och det ser inte ut som att jag nämnt Wham! någon gång innan. Det säger väl en del om mitt intresse för bandet :-). Inte ens George Michael har intresserat mig nämnvärt genom åren, även om det finns ett par kommentarer om honom i bloggen sedan tidigare. Hursomhelst har jag ändå alltid gillat de få låtar jag känt till med Wham!. Det roliga med Wham! har väl alltid varit att skoja om att en inte känner till vem den där andra killen i Wham! är!? Nu kanske jag kan komma ihåg det ett tag framöver - Andrew Ridgeley. Han verkar för övrigt vara en rätt skön snubbe, ialf framstod han som så i dokumentären.
 
Dokumentären finns på Netflix, så jag trodde den skulle vara skit, men den var faktiskt rätt bra. Eventuellt framstår Ridgeley som lite väl härlig och George Michael som att han sällan var nöjd med något? Det kanske är så det är :-).
 
En dokumentär jag kan rekommendera för alla som är intresserade av popmusik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0