Fortsätter med Beck

Surt veckoslut på börsen. Får hoppas att det är en start på en uppgång. En del annat har förhoppningsvis varit positivt med dagen. Jag kommer fortsätta med det jobb jag har nu ett tag till.
 
Ett par Beck-filmer har det blivit i veckan; Kartellen och Enslingen. Halvbra filmer båda två, och filmer som jag hade sett tidigare. Mest intressanta för mig genom vad jag kom ihåg av filmerna och inte. Tydligen är det som mest satt sig i mitt minne Rafael Edholm och Carl Kjellgren. Den förra riktigt dålig i sin roll och den andra lite märkligt insatt i den andra filmen, men ändå främst dem jag kom ihåg från filmerna.
 
Inga större planer för helgen och knepigt att springa ute i det här vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0