Hörde jag skotten

Skottlossningarna är ju som bekant vardag numera. Igår satt jag och kollade på TV när jag hörde ett gäng smällar i tät följd. Det är förvisso rätt ofta det smäller på konstiga sätt här, men jag tänkte att det skulle kunna ha varit skottlossning. Rätt snart började det snurra en helikopter över huset och så kom nyheterna om skottlossning i Rissne här i krokarna. Det kan ha varit andra smällar jag hörde, men Rissne ligger nära där vi bor, så inte omöjligt att jag hörde skotten den här gången.
 
De senaste kvällarna har jag sett dokumentären om Ron Jeremy - Porrkungens fall. Ron Jeremy har jag ju hört talas om genom åren, men aldrig haft koll på. Det måste vara en speciell värld att leva i när en är porrstjärna. Världen måste upplevas som rätt annorlunda från många andras. Jag har då viss förståelse för att gränserna för rätt och fel även de kan skilja sig åt från många andra, men Jeremy förefaller dessvärre ha spårat ut totalt. Bra dokumentär dock, där många sidor fick säga sitt. Det gjorde att jag fick ett genuint intryck av vad dokumentären önskade förmedla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0