Good Will Hunting

Lite kallare väder nu, och rätt blåsigt igår.
 
Ändå en utmärkt dag igår med träning, städning och ett besök till Årsta för att träffa Bias familj. 
 
Tillbaka hemma såg vi "Good Will Hunting". Jag minns inte när jag såg den sist, om jag ens sett hela, men det tror jag. Någonting säger mig att jag kan ha sett den hos Sajje. De vaga minnena gällande filmens huvudtema fanns där, men inte mycket annat. Det strålande skådespeleriet, Ben Affleck, Stellan Skarsgård osv hade jag helt glömt bort. En kanske dum fundering, men är det möjligt att vara så överägsen på matematik, utan att egentligen ha studerat det? 
 
Jag såg även en dokumentär om Aloha Airlines Flight 243. Galet, planet fick ett stort hål på typ marschhöjd, men lyckades ändå landa. Otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0