Snart hemåt

Klockan 12 inatt börjar restan hemåt. Planet går typ halv 5 inatt, en riktigt usel tid. Vi kommer därmed sannolikt vara rätt kraschade när vi kommer hem. Vi ska även byta i Dubai. Hade det varit en långflygning hade det varit lättare med att försöka sova på flyget, men nu tror jag det blir en natt mer eller mindre utan sömn.
 
Idag har vi surfat för sista gången under den här resan. Jag jobbade åter igen på att ta vågorna själv, och lyckades några gånger, även om vågorna inte var så många idag. Under eftermiddagen tog jag även en mer normal massage eftersom kroppen är lite sliten efter allt surfande. Vi var även iväg och köpte lite kryddor.
 
Ikväll innan vi åker ska vi sannolikt käka middag med några härifrån. Det är en turist som vi hängt lite med under veckan som fyller år, så jag antar att vi ska ut och äta med henne och några till.
 
Det var väl ungefär det. På återhörande från Sverige nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0