Gym

Det är säkert mer än 2,5 års sedan jag körde ett pass på ett vanligt gym. Det var därmed lite ovant att komma tillbaka idag :-). Jag körde ett pass benböj. Inte allt för tungt, främst för att inte skada mig, men även för att jag inte vet vad jag orkar längre :-). Det gick ändå hyggligt, men jag antar att jag kommer ha enorm träningsvärk imorgon :-). Kan ha varit första gången jag gick direkt till gymet från jobbet också :-).
 
Annars har jag sett klart serien "I brottets spår - Fallet Tove". Om den unga tjejen som blev mördad av sina egna polare i Vetlanda. Just nu är förvisso bara en fälld för det, men ändå, och det är så klart dumt att spekulera, men att inte båda skulle vara inblandade förefaller lite märkligt. Rätt trevlig serie trots det otäcka med mord.
 
Jag har även sett "Sanningen om Stonehenge". Den handlar om att vissa av stenarna vid Stonehenge, blåstenarna, kommer från Wales, och att de tidigare använts vid ett annat monument.
 
Jaja, nu är det väl främst dags att vänta in träningsvärken :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0