Styrräntan

För första gången i livet var jag på allvar intresserad av styrräntan. Den har givetvis tidigare påverkat börsen och mycket annat som i sin tur påverkat mig, men nu var det första gången den skulle komma och påverka mina kostnader direkt. Det är väl också någon form av vuxenpoäng :-). Skönt att den inte höjdes!
 
Löneförhöjning idag också plus en hygglig börs. På det hela taget en riktigt bra dag ekonomiskt.
 
Annars inte så mycket att rapportera. Jag såg dokumentären "Mordet på JFK" igår. Det är ju 60 år sedan nu. Det var inga spekulationer i dokumentären, den visade en tidsserie över vad som hände och när. Jag kanske borde se om den gamla klassikern "JFK" med anledning av att det nu var 60 år sedan.
 
Annars är det väl inte så mycket att rapportera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0