Yasuragi

Jag är ganska nyss hemkommen från typ ett dygn på Yasuragi med jobbet. Yasuragi har nästan känts som ett magiskt ställe. När det handlat om spa och Sthlm har nästan alltid Yasuragi nämnts, därmed kul att nu veta vad det handlar om.
 
Det var flera olika pooler och bastur. Det gick även att bada både ute och inomhus. Helt klart ett trevligt ställe. Maten som vi serverades, var inte väl tilltagen, men välsmakande. Det mest utmärkande var dock att vi typ var tvungna att gå runt i kimonos och att alla som använde spat fick låna badkläder. Det är för att alla som är där ska se likadana ut, och det kan jag uppskatta.
 
I övrigt hade vi lite gruppövningar och på det stora hela ett trevligt dygn.
 
Ett par saker jag kommer ta med mig är att jag måste prova ett smörigt chardonnay-vin och att några av mina arbetskamrater imponerade med långa kallbad :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0