BAKIS!!!

Oj oj oj... Har inte varit så här bakis sedan jag, Amir och Allan drack whiskey innan Slottsfestivalen någon gång i slutet av 90-talet. Det har varit några fyllor där emellan :-). Jag har spenderat halva dagen illamående i soffan, men nu har det som tur är börjat ordna upp sig.
Så vad hände igår då? Jo men jag tror jag kommer ihåg det mesta. Fast detaljminnet är lite risigt :-). Hamnade på det nyrenoverade Babar. Det hade blivit lite snofsigare än innan men knappast bättre. Flytten av dansgolvet kändes inte helt lyckad. Men annars var kvällen riktigt trevlig. DJ'n spelade världens bästa danslåt (efter påtryckningar från mig och Nisse) och jag var i kalasform vilket man fått sotat för idag :-). Annars blev det mest en massa dansande. Allt blir så mycket roligare när man är på krogen med bra människor. Fast kvällen hade en liten svart fläck. En kompis blev sur över något som jag själv aldrig hann uppfatta. Men det får jag reda på tids nog, som jag skrev inatt, om det nu finns någon förklaring. Är inte alldeles säkert i det fallet.
Mötte en reklamutdelare i trappuppgången när jag hade knallat hem. Varför delar man ut reklam kl 3 på natten?

Vad händer ikväll? Ingen aning men det blir nog väldigt lugnt för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0