Torsdag

Vad har hänt idag då? Inte så mycket spännande alls faktiskt. Har varit en sväng på universitetet och varit ute hos storasyster där jag åt och var lite barnvakt. Stackars Saga var sjuk. Hon var inte alls i form. Däremot var Lisa i farten som vanligt :-). Hon följde efter mig i sin gåstol var jag än gick i huset :-). Hon är en riktig mysbebis :-).

Jag har försökt plugga lite också. Tror jag börjar få lite grepp på det nu ialf. Har tränat handboll idag också men det går knappt med de här cp-stortårna jag har just nu.

Diskuterade lite med en polare efter träningen om extrem hårdrock. Vet inte vad det kallas men hursomhelst den musiken där dom bara skriker och där det inte finns några melodier att tala om. Är det någon som verkligen tycker det är bra? Jag är tveksam... Vi kom fram till att det kanske kan vara ok om man är rejält tankad eller hög och bara står och röjer längst fram på en konsert. Men inte fan är det bra musik... Det är omöjligt att tycka.

Ja ja ny dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nora Rep

"barnvakt" "mysbebis" Det här är ju straffspark för Alexandra

2005-12-02 @ 11:39:13
Postat av: Alexandra

Så du ligger bra till hos barn? Det är aldrig fel, det gillar jag verkligen :) . Vas ska du ha för dig i helgen? Själv ska jag till min morfar på 75-årsfirande, men han bor en bit härifrån, så det blir en liten resa imorgon :( = inget festande ikväll.
Skulle vara kul att höras någon gång, vi kanske skulle kunna ta en fika eller nåt annat trevligt någon gång? Det finns ju många fina fik här i Örebro, vilket gillar du bäst som Öreroare?
Hoppas vi kan höras någon gång snart :) !

Puss och Kram


Alexandra

2005-12-02 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0