Det gör ont en stund på natten...

Nu håller mina stortånaglar på att trilla av. Försökte ge dom en hjälp på traven igår kväll genom att klippa bort det som satt mest löst. Efter det började "helvetet". Fy satan vad ont jag hade inatt. Eller inte så jätteont mer att det värkte hela tiden utan stopp. Blev väldigt svårt att sova. Till slut hamnade jag i soffan med fötterna utanför ena kanten för att det skulle bli så lite tryck på dom som möjligt. Då kändes det lite bättre och jag lyckades somna ett tag sovandes i en ställning av en 2a. Det var bättre när jag vaknade så jag kletade på lite sårsalva. Sedan dess har det känts ok även om det gör lite ont att gå.

Jag lyckades byta mina olika och använda handbollsskor igår. Fick betala 200kr mer för att det var den billigare varianten jag betalat för innan. Tog även en storlek större. Annars hade jag nog fått leva utan stortår efter ett tag :-).

Fick tillbaka min andra tenta idag. Den gick också bra. Blev VG den här gången. Låter bättre än vad det var för tentan var rätt lätt så jag är nästan lite besviken över att jag inte lyckades få fler poäng :-). Men nästa tenta verkar bli lite klurigare så jag är lite orolig över hur det ska gå.

Ikväll blir det att titta på Sunderland-Liverpool hos Robert om han inte bangar ur. Men det brukar han inte göra och är han inte hemma brukar jag få låna hans nyckel ialf. Så det är det som händer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter som du behöver nån som tar hand om dig när du har så ont. :)

2005-11-30 @ 16:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0