Jag vill också...

Det verkar som att några av grabbarna ska ta en sista minuten-resa någonstans de närmaste dagarna, och de undrade om jag var sugen på att hänga med? Men det blir tyvärr lite svårt för mig för att jag har en hemtenta som ska vara inlämnad nästa fredag, och så är det den ekonomiska biten också. Pengar hade jag iofs kunnat ordna fram eller fått låna så det är egentligen inget större problem, utan det är just skolan. Varför skulle det vara en hemtenta att greja med den här veckan? Jag hade nog kunnat följt med om de hade tänkt att åka på måndag eller något istället, för då hade man kanske kunnat gjort klart hemtentan innan, för den behöver inte bli så bra, det räcker med godkänt. Jag hämtade min förra hemtenta idag och resultatet blev ett poäng ifrån VG. Det låter som det var jättenära men det var bara 10 poäng man kunde få som mest, så det var inte direkt på gränsen. I och med det så blir det nog svårt att få VG på hela kursen, vilket jag inte heller hade som mål men men... Trodde nästan jag skulle få VG, för jag var ganska nöjd med det jag lämnade in. Således räcker det alltså med att göra något halvdåligt nästa gång, för det verkar som det ska mycket till att få underkänt. Ja ja, om man summerar det här så skulle det bästa vara om de inte åkte, så slipper jag bli så jävla avundsjuk :-). Synd om mig som inte kan anpassa sig efter andra, eller inte...

Jag var ute och sprang en runda på 2,4 kilometer igår kväll borta vid universitetet, och det var riktigt jobbigt. Spåret var lite isigt på vissa ställen och väldigt kuperat, sedan har väl jag varit något slö med konditionsträningen de senaste två veckorna :-). Men jag tog mig runt ialf, och det var nog ett helt ok tempo för att vara mig.

Idag har vi haft ett seminarium med dansken om hur man intervjuar någon när denne ska berätta om sin livshistoria. Förutom att vi hade det kl 9 på morgonen så var det ovanligt tråkigt. Jag är inte så intresserad av hur man intervjuar någon person, så det blev mest att sitta tyst för att till sist fråga vad det här hade med socialpsykologi att göra? Det kunde tydligen vara bra när man satte in det i ett sammanhang...
Det har även blivit ett pass på gymet idag.

Nu har våren kommit på allvar till det här landet, solen skiner och det är inte minusgrader och mörkt hela tiden :-). Det som är negativt är att det då har börjat blåsa en massa istället... Aldrig får man vara helt nöjd :-).

Nu avslutar jag det här för idag med en önskan att ÖSK vinner sin premiärmatch som spelas idag :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0