Johansfors!

Råkade kika på Otroligt Antikt nyss, och ja det är lite gubbvarning på det men jag hade inget bättre för mig :-). Det som jag tänkte säga med det var att det var med saker från Johansfors glasbruk där, och där var jag förra veckan. Ett roligt sammanträffande i och med att jag, Nisse och Haga bara råkade hamna där av en slump och sedan är det med på TV en vecka senare :-).

Jag har gymmat lite idag och spelar lite frisbeegolf. Frisbeegolfen gick rätt jävla dåligt för mig, men jag har utvecklat mitt spel ialf, för nu kan jag skruva åt båda hållen vilket är väldigt viktigt i den här sporten.

Hörde på nyheterna att psykologiska besvär har ökat bland människor i sena tonåren. Vad kan det bero på? Mera press nu än förr eller kan det även handla om stil och förebilder? Jag tror mycket väl det kan vara en kombination.

Såg filmen Den Utvalde igår, och den var spännande. Kan jag rekommendera om man gillar lite psykologiska och mörka filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0