Då har det varit helg igen...

Den här helgen har varit lite annorlunda. Jag har inte sovit så mycket, men det har det varit värt.

Spelade handbollsmatch i lördags. Vi trodde det skulle bli en svår match, men oj vad fel vi hade. Vi krossade motståndet med 17 bollar. De var riktigt dåliga faktiskt. Jag fick spela ganska mycket på min favoritposition, fast det hjälpte inte så mycket när jag inte lyckades komma till avslut en enda gång. Jag tog inte riktigt chansen med andra ord.

Blev utgång igår igen på Björnstugan. Lätt att man går dit där det är gratis inträde när man är fattig student.
Såg Chelski mot Liverpool nyss. Liverpool förlorade med 2-0. Det var väl inte helt orättvist, men Ola Andersson tappade jag all respekt för under matchens tumultartade slutskede. Antar att den äckliga Robben ska ta första flyget till Hollywood också.

Man kanske skulle åka till Stockholm och bränna ner några ambassader. Det verkar vara väldigt populärt bland vissa folkgrupper just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0