Jahappja!

Idag har jag och Nisse tränat lite på ÖKK. Mycket roligare att ha någon att träna med än att gå dit själv. Kul att ha någon att prata med mellan seten. Efter träningen bar det av till universitetet för ett seminarium, och det gick lika bra som vanligt. Jag är med i en bra grupp.

Låg och funderade på en sak när jag skulle sova inatt. Farsan blir 57 i år. Det är ganska gammalt och han röker fortfarande, vilket inte är bra alls. Han måste sluta illa kvickt annars kommer det inte gå bra, och det vill vi i familjen inte. Så pappa sluta röka nu!!! Tjuvrökning hör till högstadieåldern.

Imorgon blir det en del pluggande. Känner att jag börjar få lite kläm på det här. Bara jag orkar plugga, men det brukar lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0