En bra helg!

Om förra helgen var lite halvtaskig så var den här tvärtom. Gårdagen blev väldigt trevlig tack vare en rolig förfest, trevlig utgång och soft efterfest. Jag och Nisse bestämde oss för att ta ett par öl hemma hos mig och fundera på om vi skulle ut eller ej. Funderandet blev inte så långt när Matz bestämde sig för att komma hit. Då återstod bara utgång som alternativ :-). Förfesten fördrevs med Postkodmiljonären, På spåret och en massa skrålande på kanske lite för hög volym :-). Men jag verkar ha lika toleranta grannar här som jag hade i Hallsberg :-). När vi väl lyckades avsluta förfesten var kl runt halv 12 och vi drog ner på stan. Efter lite övervägande bestämde vi oss för att det fick bli Björnstugan den här helgen med. Man börjar bli stammis :-). Det här blev nog den roligaste gången jag varit där. Bara en sådan sak att Matz satt med foten bakom huvudet en stund förgyller kvällen :-). Jag träffade assmarta Lena från gymnasiet. Hon hade jag inte sett på länge. Hon försökte övertyga mig att jag var lika smart som henne, men det gick jag inte på :-). Fick en härlig kommentar av en gammal jobbarkompis angående min nya frisyr också, som lydde - Nu ser du ju seriös ut :-). Det lockade fram ett skratt he he. De två timmarna på krogen försvann ganska snabbt för att kvällen var så underhållande :-). Det hela avslutades med en trevlig dans och efterföljande efterfest hos mig. Vi käkade pizza, spelade TP och bollade med kluriga problemrebusar. Snacka om akademikerefterfest :-). Fast kul var det och sent blev det.

Var hos Robert och kollade på Liverpool och spelade poker förut. Gick alldeles utmärkt, Liverpool vann med uddamålet och jag turade mig till en seger i pokern :-).

Kommentarer
Postat av: Matz

Kanonkväll i lördags, ser fram mot fler såna!

2006-01-30 @ 16:36:34
Postat av: marie

akademikerefterfest??? hahaha....

2006-01-30 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0