2 dagar kvar...

Nu är det två arbetsdagar kvar sedan är jag klar med årets arbete. Det ska bli riktigt skönt att få en månad helt ledigt från allt som kan ses som stressande. Ingen skola och inget jobb att tänka på utan jag behöver bara fundera över vad jag själv ska göra med dagarna :-). Jag kan inte påstå att det känns vemodigt att sluta jobba men tankarna finns alltid att det skulle vara rätt ok att jobba ett tag till för att få lite mer pengar, men jag orkar inte...

Idag hade vi lite av en släktträff här hemma hos mina föräldrar. Några gamla mostrar till morsan som jag typ träffat en gång förut och säkert inte kommer träffa någon mer gång innan de trillar av var här en stund... Det var ungefär som förväntat, varken speciellt underhållande eller någon pina.

Liverpool värvade Jermaine Pennant idag, och det kommer nog bli en bra värvning. Alltid bättre att värva spelare som spelat i PL tidigare så de inte behöver aklimatisera sig i ett år innan de börjar prestera.

Några polare ska ut ikväll och Andreas känner sig lite avis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0