Björnis!

Det blev en krogenkväll i lördags för ovanlighetens skull :-). Jag satt ensam hemma och förfestade framför MSN för att de jag skulle ut med var i Hallsberg och jag inte orkade ta mig dit. Förfesten blev ändå rätt kul trots min rumsliga ensamhet :-). Sedan mötte jag upp grabbarna och vi gick till Björnis. Kvällen blev väl lite så där halvdan. Varken rolig eller tråkig. Det var två roliga saker som inträffade. Den första var att André och Henke beställde in äkta svindyr champagne, som jag fick smaka lite på. Vet inte om jag druckit äkta champagne innan faktiskt. Det andra var när Nisse och Macke drev med en tjej som hade en text på tröjan som hon inte riktigt verkade förstå betydelsen av :-). Det som var tråkigt var att alla försvann från Björnis ganska tidigt av olika anledningar. Varför Henke ville till Frimis klockan 1 lyckades jag inte förstå...? Så man blev lite ensam igen, men det löste sig genom att hänga med lite andra löst bekanta. Man blir ju så trevlig och känner även de minst bekanta med lite alkohol i kroppen :-).

I söndags skulle jag se några jobbarkompisar spela live i Stadsparken, men företaget som fixade med ljudet hade blivit på tok försenade så det blev inställt. Jag som hade sett fram emot att se dem spela, men icke... Tror företaget hette Ljus & Bild!!! Dissa dem i fortsättningen!

Snow Patrol - Chasing cars... Skaffa er den bums!!! Det är en order!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0