Grattis Barcelona!

Såg nyss Champions League finalen mellan Barcelona och Arsenal. Det var en helt ok match, men den hade nog kunnat blivit ännu bättre om inte Lehmann i Arsenals mål hade blivit utvisad redan tidigt i matchen. Henke Larsson kom in i slutet av matchen när Arsenal ledde med 1-0, och han lyckades med konststycket att passa fram till Barcelonas två mål, vilka räckte för seger. Måste varit väldigt gött för Henke att vinna CL och vara så pass inblandad i målen, speciellt när det var hans sista match i Barcelonatröjan. Egentligen höll jag nog lite på Arsenal, men det spelade ingen större roll att Barcelona vann istället.

Idag har vi träffats i seminariegruppen och försökt plugga lite. Det blev väl inte så mycket gjort och var mest massa olika uppfattningar om saker och ting. Jag har förjävla svårt för när någon menar att jag har fel genom någon halvdålig erfarenhet av någon annan. Då är det bättre att de försöker förstå vad jag menar istället. Hursomhelst brukar vi få ihop något rätt bra även att vi ofta tycker väldigt olika om saker och ting, så jag tror det blir bra den här gången med.

Jag har varit ute och sprungit ganska långt idag, typ 6 kilometer eller något sådant. Trots att springa är bland det tråkigaste man kan göra så känns det ändå rätt hyggligt just nu.

Undrar just om jag ändrat min personlighet lite på tjejfronten? Jag har väl iofs aldrig varit någon riktig player, även om lillasystern har påstått det någon gång, men nu är jag mycket mer inne på att tycka om någon... Det är inte bra alls för jag känner inte riktigt igen mig själv :-). Det är bara när jag blir lite för full man blir sig själv igen he he... Får helt enkelt citera ur en gammal klassisk låt med Magnum Bonum: Varför varför är det så här, kan jag kan jag aldrig bli kär. Passar in lite på vad jag vill nu ialf...

Fick tillbaka min trasiga DVD idag, eller nu bör den inte vara trasig längre, men jag har inte provat den än :-). Jag har saknat den lite :-). Haga skrev över elen på mig idag också. Själv trodde jag det var fixat i och med att det ringde en tjej och undrade om jag ville byta till ett annat bolag för någon vecka sedan. Hon sa att bara jag ville byta så skulle hon fixa allt även att elen inte stog på mig, men idag fick jag papper på att det inte hade gått ändå. Egentligen var nog det lika bra när elpriserna har gått ner.

Jag blev tvungen att åka motorcykel i regnet till Hallsberg idag och det var inte roligt. Man såg verkligen ingenting för att visiret bara immade igen hela tiden, sedan var det svinkallt och sist men inte minst började motorcykeln hacka. Hoppas verkligen det berodde på regnet och inte på något annat strul.

Nee nu är det väl snart dax att hoppa upp i den oftast tomma sängen :-(...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0