Kräksjuk!

MIn favorit ettåring, Lisa, har lyckats smitta mig med någon slags kräksjuka. Var hos henne i fredags och tog det lite lugnt och drack någon öl. Dagen efter ringer Lisas pappa och undrar om jag blivit sjuk för att han hade blivit det. Nejdå jag hade inte blivit sjuk då men ett dygn senare började helvetet... Kräkas, vara lös i magen och ha feber... Det verkar till och med som att jag måste vara hemma från skolan imorgon trots att jag gärna vill dit :-(. Ett jävla skit att vara sjuk. I stort sett hela dagen har tillbringats i soffan... Men man får väl se det positivt, bör väl inte bli sjuk något mer i den här sjukdomen den här vintern ialf och så är jag säkert frisk i övermorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0