Sunny afternoon!

Så där nu är ytterliggare en tenta gjord och jag tror att jag klarar den hyggligt. Nu har man alltså ledigt hela helgen lång :-). Skulle vara perfekt om vädret håller i sig över Valborg men det är väl föga troligt.

Drogba vann mot Liverpool i onsdags med 1-0. Ja det är helt sant, Chelsea var inte speciellt bra men deras division 7 långbollar på Drogba räckte för att de skulle vinna mot ett nervöst och fegt Liverpool. Drogba vann nog varenda nickduell mot CarraAgger. Det var en riktigt onödig förlust för Liverpool. Hade de bara spelat som de ska med Gerrard i mitten och inte 11a sega och defensiva mittfältare på planen samtidigt hade de vunnit lätt. Sluta fega Benitez!!! Bara hoppas de tar mina råd på allvar tills hemmamatchen.

Nu sitter det någon Blanco och någon Peezay och gnäller på en hel del helt ok musik på P3. Musiken är för glad drar de som argument. Peezay snubben verkar iofs vara lite vettig men den andra spyr jag nästan på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0