Nyklippt!

Nu har jag klippt bort mycket av det långa håret eller det var iofs Jenny som höll i saxen. Resultatet blev som vanligt både bra och lite udda :-). Klippte det extra kort för att inte ha så mycket krångel med det under den stundande resan. Jag tror dock jag måste klippa av lite mer av luggen... Den blev lite väl lång för att kunna fixas bra utan plattång och grejer :-). Resultatet ser ni här nedanför.
image36image37

Dagens fundering...! Jag tror faktiskt jag är rätt bra på att inte manipulera och försöka framhäva mig bättre än vad jag är :-). Antagligen en rätt dålig egenskap i många delar av livet men det är som det är.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Grr.. läcker :) Bara sätta händerna i och ruffsa till den :P

2007-08-10 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0