Packat och klart!

Nu är allting packat och klart för morgondagens resa. Kl 11:43 går tåget från Hallsbergs station upp till Stockholm där vi ska leta oss ut till Värtahamnen för att ta båten över till Helsingfors. Det känns som att man har lyckats packat allting som ska tas med nu men någonting viktigt kommer man väl på att man glömt när tåget rullat ut från Hallsbergs station :-). Det känns faktiskt riktigt bra med det mesta just nu förutom en något krånglande mage... Jag käkade en kebabrulle igår på Elvis och jag tror inte att den riktigt var som den skulle... Det har varit väldigt bubbligt i magen idag. Nee nu ska jag försöka leta reda på mina hörlurar.

Förutom att jag kommer skriva om resan i den här bloggen kommer det även skrivas av Nils i första hand på www.resedagboken.se Aliaset för den resan är Niiils. Så det kan jag rekommendera som trevlig läsning :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0