Till en viss gräns...

Nu har det varit helg igen. Igår kväll var det fest hos Pelle och Cilla med lite Ahlsellfolk. Det blev en ganska trevlig tillställning med ett musikquiz som höjdpunkt. Det var Josef som dragit ihop ett lite udda men kul musikquiz. Tyvärr förlorade mitt lag på grund av lite sämre taktik och att de andra hade Löwis i laget som tävlat i musikquiz hela vintern. Lite lättare att få fram snabba rätta svar när man har det lite mer färskt i minnet. Kul var det trots förlusten :-). Det som jag tyckte var lite tradigt med festen var väl Löwis ältande mot allt och alla som ibland tar lite väl personliga proportioner. När det handlar om hur folk vill vara och allmänt munhugg är det bara kul men när det eskalerar till påhopp på fysiska attribut med mera blir det lite väl mycket för att det ska vara kul.

Idag var det kalas för Saga som fyller 4a år imorgon. Det var ett jäkla liv på kalaset på grund av alla barn som var där :-). När man redan var lite trött efter gårdagen blev det lite jobbigt men det är alltid kul att träffa alla.

Foten är mer blå än svullen nu och gör inte så ont. Skönt att det är på rätt väg :-). För övrigt har jag känt mig rätt tråkig hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom du inte på fler bortförklaringar till varför du inte vann? ;)

2007-07-08 @ 22:54:15
Postat av: Magda

Låter som min älskade vän Lövis:-)

2007-07-09 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0