Uschiamig!

Jag var nere och styrketränade en sväng idag och när jag skulle gå hem träffade jag på några handbollskillar som skulle träna ett pass. Egentligen hade jag stannat till och snackat en sväng med dem men jag hälsade bara och hastade iväg rätt fort för jag hade ingen som helst lust att träffa på Holmenkollen. Jag spyr ju bara jag ser karln på avstånd. Han kan väl inte vara så störd som min kropp tycker eller? Det måste vara omöjligt :-). Jag är även imponerad över att det är folk som fortfarande är kvar och tränar handboll... Det kan ju iofs bero på att de tycker handboll är väldigt roligt eller att det är för kompisarna eller något liknande. Annars är det väl så att min reaktion mot Holmenkollen är starkt överdriven och att andra kan klara av personer som honom bättre. Det är svårt att veta men det är väldigt sällan jag tycker så väldigt illa om en människa. Jag tror jag vet en person till som jag inte alls tycker om men det är ändå lindrigare än det här. Hursomhelst den här säsongen är Holmenkollen bara tränare och inte med och spelar så då är det säkert en helt annan femma. Det är på planen mitt "lilla missnöje" har uppstått och inte så mycket utanför. Då kan man försöka se det på två sätt... Det första är att man inte ska dömma en människa totalt efter bara vissa situationella personlighetsdrag och det andra är att en människas riktiga personlighet bara avmaskeras i vissa speciella situationer. Jag vet inte vilken jag ska försöka hålla mig till riktigt.

Det blev en fotbollsträning i måndagsvätan i Åmmeberg och det kändes verkligen omotiverande. Det är väl tänkt att man ska vara med och spela i Kommunmästerskapen i helgen och det ska jag väl också men jag känner inget direkt sug. Det berodde säkert en del på vädret men mest på att jag har blivit rätt bekväm i att träna lite på egen hand och göra något annat efter jobbet än att åka iväg och träna fotboll. Dock kan fotboll vara så himla roligt ibland och det saknar man ju!!! En sak till... Jag hittar inte mina benskydd, har jag lånat ut dem till någon och glömt bort det?

Kommentarer
Postat av: linus

nu har jag massa film hemma ;)

2007-07-27 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0